Siirry sisältöön
KV-markkinoijan iltapäivä

KV-markkinoijan iltapäivä – 3 ratkaisua arjen haasteisiin

Torstai 28.8. kello 14–18
Botta, Museokatu 10, 00100 Helsinki

Tervetuloa mukaan kv-markkinoijien omaan iltapäivään! Iltapäivän aikana käsiteltävät teemat ovat relevantteja ja tärkeitä niin markkinointijohdon pöydällä kuin kv-markkinoinnin spesialistien arjessa. Tämän tilaisuuden kautta haluamme antaa tukemme kansainvälisen markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat pysyä askeleen edellä alati muuttuvassa toimintaympäristössä.

Tilaisuudessa pureudutaan kolmeen kv-markkinoijan työpöydältä löytyvään ajankohtaiseen teemaan. Teemoja käsitellään ensin inspiraatiovartteina kaikille yhteisessä alustuksessa, minkä jälkeen niihin syvennytään sparripiireissä eli fasilitoiduissa pienryhmissä. Sparripiirit tarjoavat mahdollisuuden vertaistuelliseen keskusteluun, jossa osallistujat voivat jakaa omia kokemuksiaan muiden samankaltaisten arjen haasteiden parissa painivien kanssa. Lisäksi tilaisuuden ohjelma mahdollistaa avointa verkostoitumista kv-markkinoinnin ammattilaisten kesken.

Tilaisuudesta ei tule streamia tai tallennetta. Haluamme rakentaa aitoa verkostoitumista ja keskusteluyhteyttä paikan päälle saapuvien kesken. Tilaisuus on veloitukseton. Mukaan mahtuu 50 kv-markkinoinnin ammattilaista ilmoittautumisjärjestyksessä.

The event will be held primarily in Finnish, but two presentations and workshops will be conducted in English.


Tilaisuudessa pureudutaan kolmeen kv-markkinoijan työpöydältä löytyvään ajankohtaiseen teemaan, joita käsitellään ensin inspiraatiovartteina kaikille yhteisessä alustuksessa, minkä jälkeen niihin syvennytään sparripiireissä eli fasilitoiduissa pienryhmissä.
 
Teema 1: Miten kv-markkinoijan on reagoitava B2B-ostokäyttäytymisen muutokseen?
Teeman asiantuntijana toimii Otso Karvinen (Quru). Otso on kokenut markkinoinnin asiantuntija ja strategi, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus yritysten markkinoinnin ja myynnin tuloksellisesta kehittämisestä. Otson ammatillinen erityisvahvuus on hahmottaa yrityksen tavoitteiden mukaiset digitaalisen markkinoinnin ratkaisut, joiden avulla tuloksia saavutetaan nopeasti ja tehokkaasti.
 
Theme 2: Is the majority of your effort being wasted? How to improve the synergy of local and global marketing
This theme’s expert is Stuart Barnes (VML Finland). Stuart is Head of Strategy at VML Finland. With 20 years of experience building global campaigns for brands like LEGO, BBC and Clarks Shoes, Stuart brings a rare mix of curiosity, commitment and creativity to every project - especially the complex and niche ones. At VML, Stuart helps Finnish brands define what they should stand for, so they can build deeper, more valuable relationships with customers, employees and communities around the world.
 
Theme 3: Creative Performance: When creative efficiency becomes your unfair advantage
This theme’s expert is Alexander Augustesen (Zuuvi). Alexander is the CEO and Co-founder of Zuuvi, the leading Creative Performance Platform in Europe, that empowers modern marketing teams to build, personalise, and distribute high-performing ads across all digital channels. Alexander is one of the leading speakers when it comes to bridging creativity and technology, a passion that has driven him for the last 12 years.
 

MMA on Myynti- ja MarkkinointiKollektiivin pääyhteistyökumppani. Yhteisenä päämääränämme on tehdä yhdessä Suomesta entistäkin parempi myynti- ja markkinointimaa.